Design Thinking w projektowaniu opakowań – warsztaty kreatywne
Zapraszamy do skorzystania z Warsztatów Kreatywnych, których ideą jest zainspirowanie uczestników do wykorzystywania nowoczesnych metod poszukiwania innowacyjnych rozwiązań opakowań w odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej wymagających odbiorców.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu naszych Klientów, w oparciu o liczne sugestie uczestników sześciu edycji szkolenia „Daj się wyróżnić- Wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku” opracowaliśmy nowy projekt szkoleniowy, pozwalający rozwinąć Państwa kompetencje i wiedzę.
Dwa dni pracy warsztatowej z doświadczonym projektantem
Metodyka Design Thinking w praktyce
Symulacja procesu projektowego na przykładzie opakowań
User centered design
Megatrendy w opakowaniach
To tylko kilka zagadnień, które proponujemy Państwu w ramach nowych dwudniowych warsztatów kreatywnych, będących kolejnym poziomem wiedzy na temat projektowania opakowań i budowania komunikacji produktu przez opakowanie.
Warsztaty są adresowane do wszystkich osób zaangażowanych w proces tworzenia opakowania, którzy chcieliby poznać i nauczyć się wykorzystywać narzędzia metodologii Design Thinking w codziennej pracy zespołów projektowych, między innymi do:
- menedżerów ds. rozwoju nowego produktu
- szefów produktów
- projektantów i grafików
- pracowników działów marketingu i sprzedaży
- pracowników agencji kreatywnych
- koordynatorów zespołów projektowych
Udział w warsztatach nie wymaga wcześniejszego uczestnictwa w jednodniowym szkoleniu „Daj się wyróżnić – wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku”.
Formuła warsztatów oparta jest na wspólnym przejściu uczestników wraz z doświadczonymi trenerami (projektantem i menedżerem designu) przez główne etapy procesu projektowego, którego przedmiotem jest stworzenie opakowania wg wypracowanych na warsztatach wytycznych. Daje to faktyczny obraz możliwości i sposobów zastosowania narzędzi i technik Design Thinking w projektowaniu opakowań.
Korzyści z udziału w warsztatach:
- zapoznanie z metodyką Design Thinking
- uczestnictwo w symulacji procesu projektowego w interdyscyplinarnych zespołach warsztatowych
- prowadzenie warsztatu przez doświadczonego projektanta oraz menadżera designu
- pozyskanie umiejętności stosowania narzędzi design thinking
- umiejętność stosowania pogłębionych technik identyfikowania i analizy potrzeb klienta
- poszerzenie perspektywy budowania rozwiązań (otwarty sposób myślenia)
- uproszczenie procesów, sposobu pracy
- odkrycie własnej kreatywności i umiejętność wykorzystania jej w pracy
- umiejętność wykorzystania potencjału zespołu i łączenia kompetencji
Czas trwania warsztatów:
Dwa dni szkoleniowe (łącznie 15 godzin)
I dzień w godzinach 10:00- 18:00
II dzień w godzinach 08:30 – 15:30
Certyfikat: Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie, otrzyma certyfikat wydany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Koszt szkolenia:
(nie obejmuje kosztów noclegu)
1 700,00 zł netto + 23% VAT - cena udziału jednej osoby w dwóch dniach szkolenia, materiały warsztatowe i wydanie certyfikatu, całodzienny poczęstunek kawowy oraz lunch każdego dnia szkolenia.
W przypadku zgłoszenia większej liczby pracowników jednej firmy istnieje możliwość uzyskania rabatu.
Formularz zgłoszeniowy 277.13 KB
W przypadku pytań:
Aleksandra Bujnowska
Tel.: (22) 860 02 05, e-mail: aleksandra_bujnowska@iwp.com.pl