Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na jednodniowe szkolenie, obejmujące metody i narzędzia tworzenia skutecznej oferty produktowej w oparciu o trendy branżowe oraz badania konsumentów.
Cel szkolenia:
- poznaj trendy wzornicze w branży meblowej
- dowiedz się jakie zjawiska decydują o trendach
- zdobądź umiejętność budowania oferty odpowiadającej na oczekiwania rynku i odbiorcy
- dowiedz się, czym kieruje się klient w swoich wyborach
- uzyskaj dostęp do specjalistycznego portalu o trendach Trendwizor
W programie szkolenia:
Zachowania i wybory konsumenta.
- teorie wyboru konsumenckiego
- czynniki wpływające na wybory konsumenckie
- źródła informacji o konsumencie
Realizacja badań konsumentów.
- kluczowe metody i techniki badawcze
- ćwiczenia wykorzystania wyników badań w budowaniu oferty
Zarządzanie trendami.
- mechanizmy trendów
- trendy konsumenckie – zmiany w oczekiwaniach konsumentów
- trendy wzornicze w branży meblowej
- ćwiczenie – wykorzystanie wiedzy o trendach, rozpoznawanie trendów
- serwis Trendwizor jako źródło wiedzy o trendach wzorniczych i kolorystycznych – wykorzystanie narzędzia w pracy
Szkolenie jest skierowane do:
- menedżerów ds. rozwoju nowego produktu
- szefów produktów
- koordynatorów zespołów projektowych
- kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla
- członków zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych
- projektantów freelancerów
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- znajomość trendów w branży
- poznanie sposobów badania potrzeb klientów
- poznanie zachowań konsumenckich
- dostęp do serwisu Trendwizor
Czas trwania - 1 dzień
Certyfikat - Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie, otrzyma certyfikat wydany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
Miejsce - Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Warszawa, ul. Świętojerska 5/7
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Joanna Wątrucka
Tel.: (22) 860 03 68, e-mail: joanna_watrucka@iwp.com.pl
Marcin Marchwiński
Tel.: (22) 860 01 65, e-mail: marcin_marchwinski@iwp.com.pl